Vrsta posla
Brif klijenta
Meal Studio je startap projekat, čija je ideja da se, korišćenjem specijalnog algoritma i posebne aplikacije , ozbiljno pristupi problemu bacanja hrane, dajući nam mogućnost da, kroz veliku bazu recepata, nabavku, ishranu i pripremu svakodnevnih obroka optimizujemo i tako zadovoljimo svoje potrebe, navike i mogućnosti. Osnovan je 2018. u Njujorku USA. Klijent se obratio našoj agenciji, kako bismo mu pomogli da svoju ideju izgradi u jedan prepoznatljiv i široko upotrebljiv projekat.
Mdeus je izradi ovog projekta pristupio sa velikim entuzijazmom, vodeći se činjenicom, da nam je klijent ukazao veliko poverenje. Meal studiju smo pružili gotovo sve usluge koje naša agencija nudi. Prvo, pristupili smo izradi veb-sajta, u koji smo ubacili poseban mehanizam, algoritam, koji je ključan za uspeh klijenta. Uporedo, fokusirali smo se na razvoj brenda i poslovanja, dizajnirali logo, napravili društvene mreže i pružili podršku u razvoju marketinga kompanije. Na kraju, osmislili smo i aplikaciju koja je povezana sa veb-sajtom i koja će u budućnosti svim korisnicima pružiti jedinstveno iskustvo u nabavci, pripremi i konzumiranju hrane.
Naša metodologija
Implementacija sadržaja u jedinstven algoritam:
Kako bismo ispunili zahtev klijenta, izradili smo poseban mehanizam, napredni algoritam, koji posetiocima olakšava kretanje kroz veliku bazu recepata koji čine glavni kontet veb-sajta. Korišćenjem ovog algoritma, posetioci će moći da prate recepte u kojima će se prikazivati sastojci, nutritivna vrednost i ocena korisnika, sa planovima za detaljne video zapise i vodiče kako da ih pripremite.
Dizajn i razvoj:
Dizajn veb-sajta je osmišljen tako da bude jedinstven, jednostavan, vizuelno atraktivan i u skladu sa idejom i vizijom klijenta. To je podrazumevalo izradu jedinstvenog logoa, čije boje preovladavuju celokupnim dizajnom. Izradili smo navigacioni meni sa drop down meniom, kako bismo klasifikovali sve recepte i sadržaj celog veb-sajta. U header smo ubacili slajder sa izdvojenim receptima, kako bismo pospešili vizuelizaciju sadržaja. Sajt sadrži i side bar sa filterom za pretragu ubacivanjem ključnih reči, recepte koji su poređani hronološki, i newsletter za posetioce. Posebno smo dizajnirali Blog stranicu, gde svaki blog post ima mogućnost ostavljanja komentara kako bi se podstakla interakcija. Izradili smo i drustvene mreže i marketinški ih ispromovisali, kako bismo povećali broj posetilaca na veb-sajtu. Na kraju, klijentu smo napravili i aplikaciju koja ima snažan fokus na korisničko iskustvo i koristi povratne informacije korisnika, AB testove i mašinsko učenje. Aplikacija prati
navike korisnika u ishrani, i hranu u frižideru, tako da može da ponudi korisniku alternativne recepte, sa ciljem da zna koja hrana je još dobra i koliko dugo se može koristiti, i koje dodatne namirnice korisnik treba da kupi.
Optimizacija:
Izvršili smo kvalitetnu SEO optimizaciju koja je usmerena ka tome da privuče što više ciljanih posetilaca sa internet pretraživača na veb-sajt.
Finalna verzija:
Nakon izrade veb-sajta, raznim marketinškim i istraživačkim alatima, proverili smo funkcionalnost veb-sajta i aplikacije.
Rezultati
Uspešna implementacija sadržaja u algoritam:
Naš tim je uspešno odgovorio na izazov, kada je pravljenje algoritma u pitanju. Dobili smo jedan funkcionalan veb-sajt, čiji je sadržaj iskanalisan na mnogo nivoa, a samim ti i višestruko upotrebljiv u praksi.
Dizajn:
Pored kvalitetno biranog sadržaja, veb-sajt je vizuelno atraktivan , lak za snalaženje, jer ciljani posetioci reaguju na ono što odmah vide. Naš tim je uspeo upravo to da postigne implementiranjem različitih dizajnerskih rešenja. Razvili smo i modernu, veoma intuitivnu aplikaciju, vizuelno atraktivnu, a opet vrlo jednostavnu za korišćenje, kako bi se korisnicima pružilo jedinstveno iskustvo.
Responsivni veb sajt:
Sajt je dizajniran i izrađen tako da se njegov sadžaj jednako efikasno prikazuje na svim uređajima.
Uspešna optimizacija:
Na sajtu je izvršena optimizacija i sada se ovaj sajt veoma dobro kotira u google pretraživaču.
Meal studio je projekat koji je do sada ostvario veliku popularnost na redditu, gde ima 18.5 miliona pregleda. To ni ne čudi, s obzirom na poruku koju ovaj projekat šalje. Koristeći postojeću veliku bazu raznovrsnih recepata, neće se samo uticati na smanjenje bacanja hrane, već i na naše razmišljanje u pogledu planiranja obroka i ishrane.