airfocus-DvQIwyafV7A-unsplash

6 ključnih B2B trendova u marketingu koje treba pratiti

Ako želite da uspete u marketingu B2B sadržaja, moraćete da se prilagodite današnjoj konkurentskoj stvarnosti tako što ćete razmotriti šest ključnih trendova za velike performanse B2B marketinga.

Prodaja na terenu brzo postaje stvar prošlosti. Otkako se Covid-19 pojavio veoma brzo, kompanije pokušavaju da se prilagode zbog nemogućnosti da lično upoznaju svoje potencijalne klijente i klijente. Zbog toga su brzo počeli da koriste Zoom i drudge slične internet sisteme za komunikaciju.

 

Ključni faktori koji su promenili B2B svet

Postoje tri ključna faktora koji su doprineli značajnoj promeni u B2B svetu. Morate brzo da pronađete načine da se prilagodite ovim promenama i da nastavite da uspevate u svom poslovanju.

 

1. Prisustvo na internetu je ključ vašeg marketinškog uspeha

Ovaj fenomen nije ograničen na male B2B kupovine. Internet prezentacija je uvek bila centralna tačka komunikacije pre Covida.

Pre pandemije, internet prezentacija je možda bila pomoćni entitet u celokupnom komunikacijskom miksu. Sada je to žarište, a drugi oblici komunikacije ga podržavaju.

 

2. Velika ulaznica za B2B kupovine se dešava na daljinu i putem digitalne samoposluživanja

Kao B2B marketer, morate da ispričate svoju priču, pružite svoju vrednosnu ponudu i kritične diferencijatore na svojoj internet prezentaciji, i to koncizno. Morate stajati iznad gomile, što će preneti poentu ciljnoj publici vaše internet prezentacije.

melanie-deziel-fSWQPBxqClg-unsplash

3. Sadržaj vaše internet prezentacije je ključan za prisustvo vašeg brenda i autoritet domena

Ako imate loše napravljenu internet prezentaciju i niste fokusirani na to da tog kupca provedete kroz kupovni put, brzo ćete uočiti njegovo usporavanje i povećanje prodaje vaše konkurencije i veći autoritet domena.

 

6 ključnih trendova za uspeh marketinga sadržaja

 

  1. Pravljenje dužeg sadržaja: postovi na blogu postaju sve duži

Samo sadržaj veoma dugačke forme donosi rezultate za trgovce. Dakle, ako pišete postove na blogu koji imaju manje od 600 reči, ne gubite vreme. Morate da se pojavite u pretraživačima i imate šansu da postignete top-10 na listi.

U jednoj SEMrush studiji, članci sa najmanje 3.000 reči generisali su 3k više saobraćaja, 4k više deljenja i 3,5k više povratnih veza od kratkih članaka. Morate imati sadržaj i napisati najmanje 1.500 reči (ili, još bolje, između 2.500 i 3.000 reči).

Još jedan važan faktor za pravljenje dužeg sadržaja je ažuriranje starijih postova na blogu, čineći ih dužim i vrednijim za svoju ciljnu publiku tako što će ih osvežiti novim razmišljanjem i dodati više slika.

 

  1. Povećanje učestalosti objavljivanja sadržaja

Dugi postovi na blogu moraju se objavljivati svake nedelje da bi se postigli rezultati. U konkurentskoj industriji, morate češće da objavljujete. Očekujte da ćete objavljivati 2-3 puta nedeljno da biste stekli udeo na tržištu. U zavisnosti od toga gde se nalazite u industriji i koliko je konkurentna, možete da objavljujete od 2 do 5 puta nedeljno.

 

  1. Dodavanje više slika

Nešto veoma važno za razmatranje je da ljudi različito čitaju i shvataju sadržaj. Na primer, neki ljudi su vizuelni, drugi slušni, a treći jednostavno žele da čitaju.

Mnoge kompanije su smatrale da bi bilo dovoljno uključiti sliku na vrh posta ili članka na blogu i smatrale su da je njihov posao završen. Međutim, realnost je da je dodavanje jedne slike na svakih 250–300 reči sadržaja optimalno za generisanje boljih rezultata u SERP-ovima.

Kada kreirate svoj sadržaj, ključno je da ga ne gradite u stilu modela, već da umesto toga ugradite različite elemente koji su privlačni za dalje učenje ili apsorpciju koncepta za čitaoce. Na primer, integrisanje više slika u vaš sadržaj daje vam bolji učinak u rangiranju, bolji angažman korisnika i veću prodaju za vašu kompaniju.

smartworks-coworking-cW4lLTavU80-unsplash
  1. Uključivanje strukturiranih podataka

Uključivanje strukturiranih podataka je ključno jer poboljšava vaš sadržaj i daje mu bolju vidljivost. Uključivanje strukturiranih podataka može biti poznato kao Google uzimanje elemenata vašeg sadržaja i dodavanje koda oko njega.

Istaknuti isečci kreiraju novi kanal distribucije za vaš sadržaj. Uvek se pojavljuju na prvoj stranici određenih rezultata pretrage i često su iznad preloma tako da pretraživači znaju da je ovo strukturirani isečak koji se može pojaviti u drugim delovima SERP-a.

 

  1. Povećanje promocije sadržaja

Da biste povećali promociju sadržaja, trebalo bi da prvo pokušate da pogledate unutra; trebalo bi da pokušate da počnete da kontrolišete i posedujete svoje medije u odnosu na pokušaje da se fokusirate na plaćene medije uzimajući u obzir sledeće preporuke:

Probajte objavljivanje gostiju: Odnosi s javnošću, govorni događaji i objavljivanje gostiju postali su tri najvažnija načina za povećanje promocije. Najuspešniji prodavci sadržaja koriste ove taktike češće od većine drugih kompanija.

Proširite svoje LinkedIn prisustvo: LinkedIn nadmašuje sve druge društvene medije za B2B. Kako vaš budžet postaje sve više ograničen zbog konkurencije i inflacije, moraćete da fokusirate svoje programe društvenih medija na LinkedIn na račun drugih mesta.

 

  1. Vlasnička distribucija

Naš „program zastupanja zaposlenih“ je mogućnost u okviru naše usluge kojom upravljamo. Ovaj program vam omogućava da izgradite svoju korporaciju i zajednicu.

Pokretanje programa zastupanja zaposlenih (EAP) pruža dve značajne mogućnosti.

Vaši zaposleni mogu da postanu vaš kanal distribucije, koristeći svoj brend za promociju vaše kompanije, podstičući misaono liderstvo, upoznajući vašu kompaniju sa novim perspektivama i smanjujući ukupne troškove marketinga.

Možete izgraditi zajednicu u vlasništvu preduzeća. Kompanije koje uspostavljaju onlajn zajednice za svoje klijente i potencijalne klijente izdvajaju se od konkurencije.

Još jedna stvar koju treba da uradite je da iskoristite prednosti društvenih mreža i mogućnosti grupe. Na primer, možete kreirati grupe koje se fokusiraju na posao i razgovarati o pitanjima sa kojima se njihova potencijalna publika suočava.