5 načina da poboljšate stope konverzije za vašu internet prezentaciju
Mnogi poseduju ili upravljaju internet prezentacijama malih i srednjih preduzeća. Ove internet prezentacije prikazuju vaše proizvode ili usluge i samo su jedna mala komponenta u dostizanju ciljane publike.
Poboljšanje stope konverzije.
Dopreti do svoje publike i generisati potencijalne klijente — znači povećati povraćaj ulaganja (ROI). Postoje različita rešenja za upravljanje odnosima sa klijentima (CRM).
Možete birati između mnogih usluga automatizacije marketinga i prodajnih alata koji su danas dostupni za mala i srednja preduzeća. Marketinški alati koje koristite da biste dosegli svoju publiku – i upravljali svojim poslovanjem – učiniće svu razliku u izgradnji vašeg poslovanja.
Neophodno je osigurati da je vaša internet prezentacija optimizovana.
Prosečna stopa konverzije u svim industrijama je nešto više od dva procenta. Prvih 25 procenata odredišnih stranica ima stopu konverzije od preko 10 procenata. To znači da na svakih 100 ljudi koji posete vašu odredišnu stranicu na vašoj internet prezentaciji — u proseku nešto više od dvoje postižu vaš željeni cilj.
Koji su Vaši ciljevi?
Vaš cilj je da ih navedete da se prijave za besplatnu probnu verziju — i ostave svoje kontakt informacije. Želite da vaše prijave saznaju više – preuzimanje vodiča ili e-knjige. Želite da budete u mogućnosti da svojim klijentima, posetiocima prezentacije, klijentima i prijateljima pružite nešto od vrednosti. Ovo će ih onda podstaći da daju informacije o kontaktu — zakažu sastanak ili kupe proizvod.
Postoje neki načini da vizuelno privučete svoju ciljnu publiku na svojoj internet prezentaciji.
Možete dovesti ljude na svoju prezentaciju tako što će vaša odredišna stranica biti dizajnirana da poveća stopu konverzije. Postoji niz metoda koje se mogu koristiti za poboljšanje konverzija.
U narednih nekoliko paragrafa ćemo pokriti pet metoda za poboljšanje stopa konverzije na vašim odredišnim stranicama.
1. Fokusirajte se na naslov, podnaslove i sveobuhvatni izgled.
Jedna od prvih stvari koje će posetioci videti kada posete vašu odredišnu stranicu je naslov. Prema KISSmetrics-u, postoji samo 6-12 reči koje bi mogle značiti višu stopu konverzije za vašu internet prezentaciju. Sve ove reči su u naslovu vaše početne stranice. To je ono što će privući pažnju čitalaca i pomoći im da odluče da li nalaze vrednost u onome što nudite.
Optimizacija vašeg naslova na način koji je najbolji za vaše poslovanje zavisiće od vašeg jedinstvenog proizvoda ili usluge koju pružate. Ako je vaš proizvod ili usluga posao orijentisan na rešenja koja će pomoći problemu ili potrebi na vašem tržištu – recite to.
Pitajte i odgovorite na problem u svom naslovu.
Ovo će privući gledaoce kojima je to potrebno. Druge ideje za vaš naslov su da pokažete vrednost za gledaoce kako biste izazvali radoznalost. Koristite reč „besplatno“ ili vremenski okvir kao što je „probna verzija od 30 dana“ i — koristite izjavu.
Jednom kada imate dobar naslov, možda ćete otkriti da vaša publika bolje reaguje kada postoji podnaslov ispod.
Podnaslov treba da bude kratak, precizan i relevantan za naslov. Takođe bi trebalo da ponudi malo više detalja kako bi podstakao gledaoce da se prijave, saznaju više, preuzmu ili kontaktiraju sa vama.
Izgled vaše odredišne stranice je od suštinskog značaja, jer će odrediti koliko će se gledaoci lako kretati po vašoj internet prezentaciji.
Kako ćete naterati posetioce sajta da pročitaju vaš sadržaj i vide da vaš poziv na akciju podstiče konverzije? Ključno je imati izgled koji je prilagođen korisniku – do tačke – i vizuelno stimulativan za vašu publiku.
2. Slike.
Ako zaista želite da očarate svoju publiku, pravi izbor vizuelnih prikaza je od suštinskog značaja. Prema istraživanjima— korišćenje vizuelnih pomagala poboljšava učenje za 400%. Sa toliko informacija na internetu – osvežavajuće je znati da slike mogu nadmašiti tekst bilo kog dana u nedelji.
Pošto slike obrađujemo 60.000 puta brže od teksta, a pamtimo samo približno 1/3 onoga što čujemo. Ovo čini zadivljujuću sliku moćnom komponentom za povećanje stope konverzije.
Koristite nešto poput slike nekoga ko gleda nešto vizuelno zadivljujuće na telefonu, tabletu na ekranu laptopa. Fotografija treba da budu povezane sa pshihologijom tema boja.
Kada birate najbolju sliku koju ćete koristiti za svoju stranicu – budite sigurni da podržava poruku vašeg brenda – i da ne nadjača vaš sadržaj. Odlična slika treba da bude vizuelno stimulativna.
Obavezno očarajte čula svoje publike i stvorite emocionalnu reakciju. Pravilna upotreba boja na vašim slikama je ključna za određivanje kako želite da se vaša publika oseća.
3. Pokažite vrednost za svoje posetioce.
Odličan način da povećate konverzije je prikazivanje vrednosti u onome što nudite. Recite gledaocima kako će registracija, ostavljanje njihovih kontakt informacija, kupovina vašeg proizvoda ili početak probnog perioda dodati vrednost njihovim životima. Kada vaša publika može da vidi vrednost proizvoda ili usluge koju nudite, veća je verovatnoća da će se angažovati.
Besplatne informacije.
Ako nudite besplatne informacije u zamenu za kontakt informacije, pokažite kako će to poboljšati njihove živote, posao itd. Ako nudite uslugu, pokažite svojoj publici šta će dobiti ako se prijave za konsultacije ili zakazivanje.
Šta god da nudite, vaša odredišna stranica ima šansu da se proda onima koji su već pokazali interesovanje da posete vašu internet prezentaciju. Ovo neće biti teško prodati, ovo će biti predstavljeno nekome ko je u određenoj meri upoznat sa tim ko ste i vrlo verovatno već voli vaš proizvod ili uslugu.
4. Poziv na akciju.
Ako želite da povećate stopu konverzije na odredišnoj stranici, od suštinskog je značaja da pregledate dugme poziva na akciju (CTA). Ovo bi trebalo da bude postavljeno na vašu odredišnu stranicu na mestu koje je istaknuto za gledaoce, na koje je lako kliknuti i lako za čitanje.
Kada se čitaoci uvere da žele da isprobaju ono što nudite, važan je pogodno lociran CTA koji poziva posetioce da „pozovite sada“, „saznajte više“, „preuzmite“, „kupite odmah“ itd.
5. Testiranje i praćenje.
U određivanju šta će biti najefikasnije u povećanju stope konverzije, neophodno je koristiti sistem višekanalnog praćenja i testiranja.
AB testiranje je odličan način da odredite koji poziv na akciju, naslov, sliku itd. da koristite za svoju odredišnu stranicu. Takođe je korisno ponuditi različite mogućnosti za konverziju na celom veb-sajtu i pratiti ih da biste videli koje su najuticajnije.