Pinterest kao marketinški alat. Kako ga koristiti i izvršiti konverzije?

Pinterest je moćan marketinški alat koji vam može pomoći da privučete saobraćaj na svoj veb-sajt, povećate svest o brendu i povećate prodaju. Pa hajde da zaronimo u:

Napravite poslovni nalog

Da biste pristupili svim funkcijama i analitici koje Pinterest nudi za preduzeća, moraćete da kreirate poslovni nalog. Ovo će vam takođe omogućiti da kreirate bogate igle, koje dodaju informacije vašim pinovima i čine ih vidljivijima.

florian-klauer-mk7D-4UCfmg-unsplash_1080x1584

Optimizujte svoj profil

Vaš profil je prva stvar koju ljudi vide kada posete vaš Pinterest nalog, pa se uverite da je reprezentativan za vaš brend i da sadrži vezu do vaše internet prezentacije. Koristite ključne reči u imenu profila i biografiji da biste pomogli ljudima da vas pronađu kada traže srodne teme.

afif-ramdhasuma-jl4BQJs87Do-unsplash_1080x1440

Napravite table i pinove

Table su mesto gde organizujete svoje pinove. Organizujte svoje table oko određenih tema ili proizvoda kako biste korisnicima olakšali da pronađu ono što traže. Ovo će takođe povećati šanse da vaše pinove vidi prava publika. Na primer, ako prodajete odeću, možete da napravite table za različite kategorije odeće, kao što su „haljine“ ili „farmerke“. Pinovi su slike ili video snimci koje dodajete na svoje table. Koristite Rich Pins, dodajte dodatne informacije svojim pinovima, kao što su cena ili dostupnost proizvoda. To ih čini privlačnijim za korisnike i može dovesti do povećanja broja klikova i konverzija.

Napravite table za različite faze putovanja korisnika

Kreirajte različite table za različite faze puta korisnika, kao što su inspiracija, razmatranje i konverzija. Ovo će vam pomoći da efikasno ciljate različite segmente vaše publike i povećate šanse za konverziju.

Koristite ključne reči

Baš kao i kod SEO-a, korišćenje ključnih reči je od suštinskog značaja da bi vaši pinovi i table bile vidljivije. Koristite ključne reči u naslovima i opisima svojih tabli i pinova, i uverite se da su same slike relevantne za ključne reči koje ciljate. Uverite se da vaši pinovi sadrže jasan poziv na akciju, kao što je „Kupite odmah“ ili „Saznajte više“. Ovo će podstaći korisnike da preduzmu sledeći korak i posete vašu internet prezentaciju.

Promovišite svoje pinove

Pored stvaranja sjajnog sadržaja, moraćete da promovišete svoje pinove da biste dosegli širu publiku. Možete da koristite Pinterest-ovu funkciju Promoted Pins da poboljšate vidljivost svojih pinova i privučete više saobraćaja na svoju veb lokaciju. Usmerite svoje promocije na određene demografske kategorije i interesovanja da biste povećali šanse za konverziju.

micheile-dot-com-7NFwwp-vZk8-unsplash_1080x1620

Koristite retargeting kampanje

Koristite Pinterest retargeting kampanje da biste ciljali korisnike koji su prethodno imali interakciju sa vašim sadržajem. Ovo će vam pomoći da povećate konverziju tako što ćete doći do korisnika koji su već zainteresovani za vaše proizvode ili usluge.

sinitta-leunen-EyQqFsb8OBA-unsplash_1620x1080

Analizirajte svoje rezultate

Na kraju, uverite se da pratite svoj napredak i analizirate svoje rezultate. Koristite Pinterest-ove analitičke alate da vidite koje pinovi i table rade dobro, a koje ne. Koristite ove podatke da biste informisali o svom budućem sadržaju i strategijama promocije.

Optimizujte odredišne stranice

Uverite se da su odredišne stranice vašeg veb sajta optimizovane za konverziju. To znači da stranice treba da imaju jasan poziv na akciju, da budu jednostavne za navigaciju i da se brzo učitavaju.

Pinterest je odličan marketinški alat za vizuelne biznise, kao što su moda, kućni dekor, putovanja i još mnogo toga. Prateći ove savete, možete efikasno da koristite Pinterest da biste dosegli i angažovali se sa vašom ciljnom publikom, usmerili saobraćaj na svoj veb-sajt i na kraju povećali prodaju.